اجرای کفپوش آر ملات

آرملات(هارد ملات)

اجرای کف سازی هارد ملات بیشتر در مکان های صنعتی کاربرد دارد و در اصل هارد ملات یک بتن پر مقاوم با ضخامت 1 تا 2 سانتی متر می باشد.

اجرای هارد ملات بر روی بتن تازه انجام می شود و در صورت قدیمی بودن بتن، حتما باید حداقل 8 سانتی متر بتن تازه ریخته شود بعد هارد ملات اجرا شود

کاربرد اجرای کف سازی هارد ملات :

در کارگاه ها و صنایع صنعتی که در معرض رفت و آمد و فشار های زیادی بر کفپوش است مورد استفاده قرار می گیرد و برای بهبود سطح و مقاوم کردن کفپوش هم مورد استفاده قرار می گیرد.

ویژگی اصلی اجرای کف سازی هارد ملات این است که مدت ماندگاری زیادی دارد و بعد از اجرا هم به راحتی می توان روی آن را با دستگاه ساب صیقلی کرد.

مزایای اجرای کف سازی هارد ملات :

*مقاومت بالا در برابر عدم تولید گردو غبار

*ضد آب بودن و در سالن های مرطوب مورد استفاده قرار می گیرد

*مقاومت سایشی بالا در برابر ترافیک های سنگین

*غیر قابل سرخوردگی و همچنین ضد لغزندگی

*مقاوم در برابر نفوذ مواد نفتی و روغنی

*مقاومت بالا در برابر انجماد و یخ زدگی

*زیبایی و تنوع رنگی

*و………

نحوی اجرای هارد ملات :

آماده کردن سطح برای اجرای بتن ریزی و بعد اجرای بتن با عیار 350 و به از مدتی اجرای هارد ملات بر روی بتن تازه، بتن تازه باید طوری باشد که وقتی روی آن راه می روید فرو نروید و فقط جای پایتان بماند.

برای اجرای هارد ملات ابتدا باید محصول را با مقداری مشخص آب حل کرد تا به حالت خمیری در آید و بعد روی بتن تازه پخش کنید و بعد به وسیله شمشه کشی آن را یک دست می کنیم و بعد به وسیله ماله سینی و ماله برقی آن را صاف می کنیم و در پایان اجرای درزهای انقباضی، و در صورت صیقلی کردن می توان روی آن ساب زنی کرد.

اجرای هارد ملات به وسیله ماله پروانه‌ای باعث می شود که شما سطحی کاملا صاف و صیقلی داشته باشید.

تماس با ما